långa nätter åh jag sitter i fönstret i mitt rum.

Rara underbara LINDAAA :D /lisa.
men vad hender sverige å alla andra länder som läser vår blogg ;) vet att vi uppdaterar lite för mycket:O man hinner ju knapp läsaa ett inlägg utan att ett till kommer. men vafan vi har mycke att skriva så det är bara le å se glad ut :D
sista helgen innan sommalov å sista helgen innnan lissa packar sin väska å åker. sandra kommer iaf stanna kvar hon är då en riktig människa. jag har faktisk funderat på om lisa inte är från jorden :S men sschh säg inget.
I går var jag i full gång jag städa, mublera, diska å tvätta faktisk fönstrerna :D är man bäst så är man:) mamma blev då stolt över mig å det är ju det som räknaas  :D
hihi

KommenterAAAA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0